#333333

15/11-07

Br leksaker, koder, leksaker, lager, spring upp och ner, hjälpsamhet m,m. Det är vad de handlar om.
Idag fick man byta två rullar med inslagningspapper, dammsuga, vara i lagret, pressa kartonger, schliche djuren (hårdplast djuren) :P, satte prismärken på jul klistermärken, och så. Hjälpte lite folk , iaf de som frågade och kan hjälpa de mer och mer för varje dag.
Annars har man hämtat ut salvorna för mina eksem jag har på armarna, lite ryggen och knävecken. Köpte en t-shirt också, blev så kär i den :P haha.
Annars har man inte gjort så mycket, försökt att röjja lite grann i rummet, men de blir aldrig så bra :P Har tatt bort lite kläder och så.
Nu gör man inte så mycket, men ska snart sova. :P
Ha de fint, och hoppas ni haft en bra dag idag :)

eller föresten - de var vid ca halv 11 eller nåt var vi fortfarande nere i lagret, så frågade linda oss genom en som tryckar telefon typ :p ifall vi hade nån soft doll - 29 cm, så hitta vi en docka som var 30 cm och mjuk :P men de var fel. Men sen kom Lotta ner och hjälpte oss, hitta dockan. Jag fick gå upp i butiken men de hade tydligen sagt att de skulle vara en vit klädnad och inte en rosa som jag då hade tatt upp. Fick gå ner i lagret igen, hämta dockan och verka så glad så glad. :P Men kunden blev iaf glad att jag hitta rätt tillslut. Taa daaa! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback