#333333

17/11-07

Jag får ta och säga grattis till Viktorias och Tobias småttingar som har kollat ut igårnatt 03.30 :D Det blev en kille som fick namnet Elias och en liten tjej som fick namnet Johanna :). Grattis får jag säga och vad jag har hört talas om så har allt gått jätte bra :).
Igår var de fredag och faktiskt en rätt lugn dag, eller fick göra en del på Apu:n men de var bara roligt. Åkte hem till kusinerna, fast först så åkte jag till deras skola för de hade någon slags Drop in! för föräldrar m,m. :) Men senare blev det att åka hem till de och ha lite roligt. De var längesedan man träffa de.
Idag sov man till kvart över 1 fast jag blev väckt typ 3 ggr, att folk inte kan låta bli att ringa eller skicka sms efter iaf 11 eller nåt.
Men kollade på 3 av avsnitten av Prison Break idag, de programmet bara älskar jag. Jag kollar på resten när jag har tid eller rättare sagt när inte alla är hemma, så jag kan få ta tv:n själv någongång.
Grattis tjejen på 18 års dagen också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback