#333333

18/11-07

Nej men ser man på!, full pott i BK Astoria :D Damerna vann igår, b-laget, herrarnas dubbelmatch och ungdomarna vann idag. Själv spelade man hel ruttet två serier, sen börja man vakna och spela sitt spel igen! Då man gjorde 155 och 206. Men tur att vi vann och tog de där 5-0 i slutet :D Vilken känsla när verkligen alla spelar så bra. Allt som allt för mig blev 621, det får jag vara nöjd med oavsett den ruttna starten med 145 och 111, fy skam. :P Jag lovar, ska bara träna spärrspel de dagarna jag kan, för 12 miss och 6 hål ska man inte ha på 4 serier.
Annars har dagen vart rätt seg, men blev lite städning m,m.
Imorgon är de dags för springandet igen, usch på ett sätt men de blir väl oftast en lyckad dag. :P
Men ha de bra, ska sova alldeles strax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback