#333333

19/11-07

Denna datorn lever sitt egna liv, men de var ju ingen ovanlig nyhet!
Idag har man gjort en massa känns de som, men egentligen bara 2 saker. Vart på Br leksaker och sprungit upp och ner o tatt upp varor till affären m,m. Sedan efter apu:n så stack man till hallen, på gamlestadstorget så sprang en mörkhyad kille till spårvagnen, jag tyckte jag såg han tappa något, och han tyckte också de, men han såg inget så han sprang vidare. Men när jag gick förbi där han sprang så såg jag att de var värsta bigga kniven där, den var typ 10-15 cm lång och 5 cm bred. Vad ska man göra liksom? :P
Men bowlingen gick bra till och från, de blev spärrträning, men ååh 10an den förbannade käglan !! Grrr*
Tränade typ 2 ½ timme, men de svider inte i mina fingrar som jag trodde att de skulle göra.
Annars har man inte hunnit med något annat, så ska väl kolla lite andra mejl m,m innan datan kraschar igen.
*Hoppas jag inte får dammsuga hela affären imorgon*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback