#333333

20/11-07

Idag var en både seg och snabb dag, man hade alltid något att göra. Fast där på Br leksaker har man alltid något att göra, om man inte har något att göra så är de konstigt. Men idag var jag nere på lagret nästan hela tiden, från 9-00- 12. Hade lunch mellan 12-12.30 och gick ner kanske nån timme till lagret och la upp varor m,m. Sen har man fixat nåt stativ med lucia klädnad på, och sen sluta jag :). Så denna dagen har vart soft, men ändå göör jobbig, för måste ju bära massa stora och små kartonger. Kan inte fatta hur Lotta orkar jobba så mycket som hon gör, med en liten bebis i magen. Men hon får nog mamma ledigt när magen blitt lite större :).
Annars har jag inte gjort så mycket faktiskt, åkte hem direkt för mina fötter höll inte uppe kroppen, helt trött. Har vilat men ska nu dra och sova i stora sköna sängen :)
*god natt*


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack Johanna;) Ja de hoppas jag med de gör de säkert...
kram;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback