#333333

21/11-07

*Usch fick ta tag i den jobbiga dammsugan idag, värsta mardrömmen*
Men annars har väl dagen vart bra, prismärkt varor med 25, 15 och 40;- lappar!, fyllt på color kids grejerna, samt småsaker framme vid kassan! I slutet av dagen fick jag börja med en demo, fiffis hus ska hängas upp i taket med gubbar och annat i själva huset, så imorgon lär jag få klistra och pilla!.
Annars fick jag sluta tidigare idag så jag kom till hallen redan vid 16.00 :D. Skönt med lite extra träning faktiskt.
Det gick ruggit bra i början, mycket bra slag m,m - men i slutet så dog koncentrationen och de blev inte sådär jätte bra, men är hyffsat nöjd med spelet ändå. Mer spärr träning är vad jag ska träna, de andra sitter :D.
Men aja ska ta och soova nu, är rätt seg. Puss

*Hejja Sverige friskt humör, de är de som susen gör, Hejja, hejja, hejja* Vinst med 2-1 mot Lettland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback