#333333

22/11-07

Idag gick man upp i tid, men ändå var man nära på att missa bussen. Men morgornar för mig är sämst, alltså helst sova till 10, eller betydligt längre än att sova typ 6 timmar och gå upp å jobba på br leksaker.  Uuuue, fast får iaf ca 1 timmes sovmorgon när jag praktiserar. Annars sitter man ju på bussen 07.00 :p
Idag var man nere i lagret för de mesta, de tog sådan tid , sen klistra man fast fiffi figurerna i fiffis hus, som jag sedan ska sätta upp i taket. 
Annars har jag bara vart hemma, tatt de lugnt. :) Skönt värre och jag ska nu sova för är helt cp trött :P
Julen närmar sig med stormsteg - men som vanligt så känns de inte som de, men ja. :)
Puss! 

Och imorgon träffas du och jag :D de var as länge sedan nu, de får de bli skärpning med. :D PUSS pårej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback