#333333

24/11-07

Igår efter praktiken åkte jag till Ytterby för att träffa Rebecca med hennes unga små bröder :), vi hade de så gööra trevligt, gjorde pancakes, kolla på Mr Bean, prata goa gamla minnen och annat. Sen blev de en hel del onyttigt, men de var fredags mys ;) Somna kanske vid halv 3 eller nåt, och jag vakna igen vid 6 för att rebeccas lillebror skulle på loppmarknad eller nåt och sälja massa grejs. De bråka lite och då vakna jag :P haha. Men fick sova till ungefär 9 eller nåt.
Vid 13:03 tog jag bussen till gamlestan för att kolla på killarna när de spela, de blev torsk med nåt typ 12-8 eller så och andra matchen 10-10. Riktigt dåligt att de tappa 5-0 i tredje serien när de hade taget med 8-2. *suck*
Annars har man stått i garderoben igen med mamma och elén, de var faktiskt riktigt trevligt men de var så kallt så man huttra ju sönder. Micke och Carro kom och avlöste oss kl 21.00 så då var de hemdags :D.
Nu sitter man här och softilerar, funderar på att sova alldeles faktiskt, är riktigt seg ;)
Och får väl gratta Patrik till hans 18 års dag idag. Så GRATTIS :D

bara 24 dagar kvar till julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback