#333333

25/11-07

Idag har man vunnit en b-lags match men ändå spelat så ruuttet. Eller tydligen så hade slagen vart bra men inte liksom resultatet. Men måste bara bli säker på spärrspelet , fattar verkligen inte varför just de ska skita sig. Om jag inte hade missat så förfärligt så hade jag legat på typ 160 i snitt, istället för f***ing 140. :@
Vill men ändå inte spela i a-laget nu, men i helgen får man se vad som händer, för de är massa matcher känns de som. Men får se vad som händer, nu blir jag iaf inte besviken om jag inte hamnar med i a-laget. Vilket jag blev de andra matcherna jag inte fått spela. 
Aja annars har man inte gjort så mycket mer, kollat på tv och tatt de allmänt lugnt som vanligt ;p 

Ca 1 månad kvar till julafton, och ja de ser inte ut att bli en jul här hemma , utan i kuusamo med släkten. Trevlans värre. Tiden går snabbt och hoppas de faktiskt blir snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback