#333333

26/11-07

Idag när man kom till praktiken så säger Petra att jag ska komma ner till henne i affären när jag var färdig, jag gick till hennes kontor och hon börja säga att "jag vet att du har hand om småsakerna och jag blev nästan arg när jag såg hur tomt de var".
Men konstigt, jag kan inte hjälpa att jag inte jobbar där på helgerna din nöt! Hon bara, när jag kom hit idag så ser jag att de är såhär tomt och lalala, blev nästan sur men försökte att vara lugn och säga att när jag gick härifrån i fredags så var de fullt, och då måste de ha köpt en jäkla massa. Hon bara okej, men se till att de är fullt m,m innan du går hem, sen häng upp fiffi huset du gjorde förra veckan och så. Jag hann fylla upp småsakerna och tog lunch kl 13.05 när man ska ha den kl 12!. Nä just de jag jobbar inte alls, bara jobba 25 min mer än vad jag egentligen skulle göra idag. Man får bara skit vad man än gör, ska bli så gött att lämna på fredag och börja skolan.
Men annars så har man köpt Ibumetin för magen, min mens vecka är helt sjukt jobbig, så lever på värktabletter just nu. Aja annars har väl inget hänt, bara tatt de lugnt idag, har vart hel trött.
Men nu ska jag sova, ha de bra. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud hur taskig får man lov och vara??? du jobbar ju inte där som alla andra herregud.. Du borde säga till dom i skolan om de här såhär får man itne bli behandlad:(
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback