#333333

27/11-07

Hej hopp!
Idag vakna man och kände att idag var ingen bra dag, de börja med att jag hade jätte ont i halsen och lite halft förkyld. Så jag ringde till mor och sa att jag inte mådde bra, och de hördes sa hon. Sen vid kvart över 8 ringde jag också till Br Leksaker och Petra sa också att jag inte lät att må sådär jätte bra. :P Så jag stannade hemma, somnade om rätt snabbt och vakna lite då och då men somna lika snabbt igen. Vakna igen vid halv 3, SKÖÖNT att få sova så länge. :D Det behövdes verkligen, men idag har man inte gjort mer än att kolla på tv, ätit halstabletter, druckit te och tatt de lugnt. Riktigt soft, men blir alltid lika segt att vara hemma.
Går till praktiken på torsdag igen, för att vara riktigt säker. Annars händer inte så mycket, men ska ge mamma datorn nu. :P Så ha de fint, här ska ni få en söt bild av den grejen mamma gav mig igår :D.

                                             image99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback