#333333

Idol . 30/11-07

Ja vad säger man, idol har nog skapats för att man ska gråta till vissa såkallade HALLELULJA moment!, jag måste ju erkänna att jag vara nära att fälla tårar när marie picasso sjöng men när Amanda sjöng låten hallelulja så fall de tårar!, jag brukar faktiskt nästan aldrig gråta men när juryn eller kisthi ställde sig upp och gjorde en stående ovation så brast de!. För vem mer gjorde det de?
Annars så var man hemma idag också, hade ingen ork att springa i trappor och upp och ner, så jag fick ringa och säga att jag tyvärr inte kunde komma.
Men de var väldigt bra val, för kan inte överanstränga mig utan att halsen ska krångla.
Nu ska jag kolla på idol igen,  :)
Imorgon så är de 1 advent, de går snabbt må ni tro!

Uppdatering: Amanda och Marie gick till Finalen i globen, verkligen rätt gjort av alla som rösta!!.  

            image101


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback