#333333

Spain :D 10/11-07

Hej hopp :D
Nu är man hemma igen och tänkte skriva lite blogg som man inte gjort nu på 1 hel vecka :)
För er som inte vet så har man vart i Spanien - Bahia Feliz - Hotell Orqueida - 1 vecka.
Vi har haft de väldigt bra, och vädret har legat mellan 24-30 grader varmt. Härligt värre.
Allt var som på grädden över i! :P Fast efter 2:a dagen, då jag lyckades få en blåsa under tån, vilket gjorde väldigt ont när vi gick våra promenader. Blev några utflykter, med mycket gång!. Men kan bara säga en sak, det var verkligen helt underbart.
Maten där var helt nedrans underbart , frukosten kunde man välja ALLT, det var väldigt mycket gott. Buffén , vad kan man säga mer än magnifico!! Gott som tusan.
Personalen där var väldigt vänliga och snälla, så deras betyg där 5/5 :)
Jag ska sätta in lite bilder på bilddagboken för er som vill se, men de kan kanske dröja nåndag eller två :) Så Ha tålamod, de kommer :).
http://pyyret89.bilddagboken.se tror jag länken är. :P
Ha de fint, så hörs vi. Oj tänk har inte spelat bowling i evigheter nu :P Är lite sugen faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh Tack så mkt snällt sagt av dig;)
De låter som du har haft en underbar resa ju;) blitt brun?;) vart ska du praltisera?;)

Tack jagbörjar på Tisdag min första dag;)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback