#333333

- uppdatering.

Ja vad blev av dagen igår?
Jag var på idrotten hela dagen, sen åkte jag och köpte skorna, åkte till mamma för att jobba en stund. Det blev till hela halv 8. 16.00-19.30, 3 ½ timme är goa pengar. Många bäckar små :D.
Annars gjorde jag inte så mycket på den dagen. Kom ju hem så sent, eller just de, vi rensade våran garderob i hallen, och den blev en aning mycket tommare. :D
Idag är det fredag och vi har haft en kort och bra dag.
På morgonen jobba jag färdigt med Mangoboken, bara lite rättning som ska göras så är den klar. Färdig med en bok på ca 2 - 3 veckor, bra va?. Annars så fick vi ett litet test på vatten, vad vi lärt oss. De gick väl hyffsat kan jag tro. Vi gick senare till återvinningsplatsen för att slänga grejer, riktigt kallt, men dagen blev ju varm och skön.
Jag har också vart och spelat lite bowling :), det gick faktiskt rätt bra. 158, 178, 158 och den sista vill jag inte nämna. :P Under 150, men började riktigt bra, sen hände nåt och fick bara 7or och klippte. Tog föresten 4,7 och 10 :D hålet alltså. Balans är något jag måste träna och stå stilla vid linjen. :P Men det kommer.
Åkte hem, och nedrans vad duktig jag var. Städade mitt rum , det var faktiskt lite kaotiskt. Men nu är det relativt rent :D LOVAR faktiskt helt impad.
Ska snart gå ut med lite till återvinningsstationen, jag är den som ska göra det här hemma så den börjar bli lite full, ska nog göra de nu, så nu har ni fått en uppdatering om dessa två dagar.
Ha det fint, pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback