#333333

12/10-07

Jag tycker min mamma ska antingen byta jobb eller gå i pension, för fan du ska inte må så dåligt varje gång av veckans slut. Nu har hon ont i huvudet och ja, vi blir bara 9 personer imorgon.  Jag själv tycker de är tråkigt att se min mor ha ont i huvudet hela tiden! Tragiskt.
Imorse gjorde jag nåt väldigt klantigt, skulle öppna de jag trodde var prickikorv , vilket visade sig vara salami :P. Men iaf, jag börja dra upp den plaasten så man skulle få ut något, men när jag drog satt plasten kvar. Tog då kniven (mot mitt håll) för att öppna plasten, jag slinter och skär in några millimeter i tummen, och nedrans vad de svider nu.
Annars har min dag vart rätt soft, åkte till sjöfartsmuseét, och kollade på fiskar, delvis bläckfisken som hade kommit dit.
Annars har jag spelat bowling, och det gick bättre än vad de gjorde i onsdags iaf, och hade 1 miss friserie på 190 :). Fin fint.
Nu sitter jag här och ska strax ta en promenad tror jag. :) Ha de fint, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback