#333333

17/10-07

Jag är så nedrans glad, trodde mamma skulle ge mig ett dåligt svar om mobil räkningen, men nedrans vad bra jag är. :D Höll mig under 250 gränsen, hade skickat 246 sms :P, visst alla tycker de är mycket, men man kan inte jämföra ungdomar med vuxna ;) Jag vet en som är värre än mig, hon hade skickat 3009 sms på ca 2 veckor!!, två veckor hörreni, så det finns värre ska jag säga!!
Annars är skolan som vanlig, får alltid engelska läxa nu, blääh! :P engelska vilket jag stört ogillar.
Sen ska vi ha loppmarknad och typ fråga människor ifall de vill skänka nåt till oss som vi kan sälja vid december. :P Löjligt värre, två st elever som har dratt dit typ 20 påsar eller nåt, men mer skulle de bli.
Men hmm bowlingen gick hyffsat bra iaf, och på fredag ska jag stå i garderoben, då har man gjort sitt pass :P men de lär bli mer, för våran klubb är så löjligt lata och bekväma, inte alla, men det finns. :P
Annars inget nytt , jo ska försöka leva de nya nyttigare livet :P men undra hur de går.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja visst är de bra haha:P
Ja haha då kanvi tracka varandra nu då lr??;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback