#333333

19/10-07

Idag blev det en stressad dag, IGEN. Men jag hann med bussen iaf, annars skulle jag inte haft en glad amie :P.
Skolan var värsta seeg, och som jag hade så stressigt på morgonen blev jag en pina.
Tänkte säga att jag skulle åka hem, men det blev film "day after tomorrow", den är as bra men har sett den alldeles för många gånger. Men dagen var iaf kort, och sluta kvart över 11 ungefär.
Jag måste bara säga att jag är verkligen glad att vi har kvar Stina som vår kärnämnes lärare. För skulle inte pallat att ha Lillemor som lärare, blev as sur på henne inombords.
Annars idag har jag verkligen inte gjort ett piss, vilat lite, kollat på tv och kl 20.40 ska Elen hämta mig för att vi ska stå i garderoben i Strike o co. 21-01 de är roligt *not*, men nu har man ju stått en gång, sen är de alla andras tur. :)
Snart kommer mor hem med pizza, snabbt och lätt på en fredag kväll.
Men annars inget, så ni får ha de bra.

ps. bara 6 dagar kvar, mycket kvar att göra innan vi åker tillbaka :) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback