#333333

20/10-05

Hej hopp vad rolig och bra dag det har vart idag. :)
Först vaknar man vid ca halv 10, ingen trodde jag skulle komma till hallen för att jag hade garderoben igår kväll. Men jag pallra mig upp ur sängen och fick i mig en macka.
Kom till hallen och a.laget börja spela, vi vann trots väldigt jämnt i sista, men vi knep 3 poäng i slutet tror jag så vi vann med 12-8 :D Härligt tjejer, jag hejja och hejja, tillslut fick jag göör ont i halsen :P, men det var de verkligen värt.
Efter matchen så fick vi i oss lite buffé mat, och så såg vi en kille göra en 300 serie :D lite coolt faktist. jag lovar, han hoppa säkert 1 meterupp i luften när han fick den sista striken :D men fatta vilken känsla.
Vi åkte till Kaima för att göra lite höststädning, massa folk :D Mia, Emma, Ida, Esa, Henk, Nettan, Sofia, Sanna, Linus, Jag (johanna), Riitta (mamma), Eddy och såklart Kaima. Hoppas jag inte glömt någon men det tror jag inte ;). Vi "barn" gick till lekplatsen och hade lite roligt, synd bara att jag inte hade kameran med mig :P.
Senare hjälpte vi till att plocka upp löv, grenar och annat, sen blev det klockan (ska trixa med fotboll), och hemgång vid kanske 7 eller nåt.
Så denna dag har vart rolig :D
Imorgon blir det bowling på morgonen och senare blir de väl lite annat jag behöver göra. :)
Hoppas ni får en braig dag/kväll. puss

5 dagar kvar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback