#333333

2/10-01

Antingen är de min dator som är knas, eller så är de bloggen. Men jag gissar på datorn, behöver en ny, precis som vi behöver i skolan. Men det kommer väl om ca någon månad eller två.
Annars är det inte mycket som händer, orkar inte med personerna i skolan, man får huvudvärk efter några timmar. Dagarna blir så långa, och imorgon orkar jag verkligen inte åka till skolan, vi ska på "loppis studiebesök" hos myrorna :P haha, vill inte , men de måste vi. Usch!.
Annars har väl dagen rullat på, träffade Rebecca och Mattias, tur att jag missa första bussen som gick 22 över :) Fick träffa de på köpet :D.
Åh vad jag vill ha RedBull, blev bara så grymt sugen på de.
Men aja, ska nog sova, kommer fan aldrig upp imorgon annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback