#333333

21/10-07

Idag söndag blev det en relativt tidig uppgång, duschade och väntade tills elen skulle komma 10:10.
Vi åkte till Strike och co för att hämta lappar, klot och se lite av killarnas match. :) Killarna vann med 16-4, grattis.
Sen bar det iväg till kungälv, jag gillar inte den hallen :(. Vi i b-laget förlora med 15-5 men ungdomarna knep vinsten med 28 pinnar tror jag :), grattis ungdomar!.
Annars idag blir det väl att ta lugnt, imorgon blir en lång dag i skolan, sen ska jag och far kolla lite på digitalkameror och hoppas att en ny kommer hem.
Annars så kanske jag också ska shoppa med mamma, om hon har tid och orkar, för hon ska ju inte få huvudvärk bara för att jag vill shoppa och ha hennes hjälp, så får se hur det blir.
Nu snart ska jag äta, så ha det bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback