#333333

22/10-07

Skolan idag var faktiskt rätt soft, hade BoF vecka - boende och fritid.
Så efter frukosten så stack vi ner till köket och prata lite, gjorde mat och så :)
Maten jag laga var - Fullkornsris, med tomatsås och kyckling i :D Det var gudomligt gott. Måste faktiskt göra igen.
Annars så var de soft, pappa hämta mig vid ca kvart över 3 i skolan - vi åkte och kollade runt på massor av El-affärer. Dvs Elgiganten, Siba, OnOff, Expert,  Media Mark och må mig säga att media mark var nog den maffigaste affären jag sett!! El prylar på 2 plan och de var små plan utan gigantiska!. Verkligen maffigt.
Trots mycket körande fram och tillbaka till affärer så blev det att att köpa på media mark :) En digital IXUS 70.
Just nu väntar jag på att batteriet ska laddas färdigt, sedan är johanna i full gång med att lära sig den.
Dagen har trots allt bara gått till de, men imorgon blir de ännu mer shopping - med mor.
Nu ska jag ta de lugnt och bara vänta .
Ha det fint :) pusshej

   Fram och bakifrån :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback