#333333

23/10-07

Tjo fräs!
Idag blev en väldigt lång och relativt bra dag faktiskt.
Förutom några incidenter i skolan - innerligt hatar den personen, brukar verkligen inte hata personer men han är väldigt svårt att gilla som vän. FY!!!
Gick till Coop med Tina ungefär 1 timme innan vi sluta för de var ju inga elever i min klass. Bara jag faktiskt, sen när jag gick till affären med tina så kom Christoffer med henne. Så blev han ensam.
Men jag fick iaf gå hem lite tidigare, vid ca 15. Fast då åkte jag inte hem utan till mammas jobb, sortera in lite papper i en timme och fick betalt.
Isället för att komma iväg 16.00 så kom vi iväg ca 1 timme senare. Väl i stan gick vi runt och kollade lite, sen köpte vi trosoer, byxor till mig och en tröja till mamma som jag också kan använda. :)
Jag kommer känna mig lite bank rutt nu några månader efter dessa veckor som ska komma , men fan va roligt vi/jag ska ha :D
Nu har jag allt fått i mig lite mat :) Mos, pannbiff och MAAAAJS :D:D Godast faktiskt.
Bara 2 dagar kvar, sen åker vi på torsdag klockan 8.00!! :D:D Längtar. Ha de fint , pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback