#333333

24/10-07

Jaha idag var de frost ute och riktigt kyligt faktiskt. Missade första bussen så fick ta den halv bussen på torget istället. Kom till skolan, och nedrans den backen är ju helt katastrof!! Speciellt när man bär otympliga påsar till vår loppis, usch.
Men hade loppis idag på förmiddagen och det blev lite sortering. En elev fick nästan damp när en annan tjej tappa en ljusstake :P Men aa, annars har väl dagen rullat på bra .
Efter skolan köpte jag lite grejer till mig själv och två andra brudar :) Göödie :D shoppat loss lite nu, så nu är jag bankrutt :P och ska betala på båda resorna!! plus att jag är skyldig mamma 1200;- för byxorna :p.
började packa, men det tog stopp när jag satte på datorn för att lyssna på musik , fastna här istället.
Aja , ska fortsätta strax och imorgon åker jag kl 8 går flyget, kl 7 ska jag vara på landvetter :D :P
Ha de fint. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback