#333333

25/10-07

Jaha idag var de dags :), upp kl 6 och åkte ca halv 7 till Landvetter.
Emma och ida kom ca halv 7.
Det började bra, vi gick egenom check in grejen och de var bara emma som pep. Haha.
Sen skulle vi gå till tax free men efter ca 5 min, så blev vi uppropade i högtalarna. Vi fick springa till gaten och fick tillsägelse att inte komma så sent nästa gång. :P
Flygresan gick bra, fick massa lock och harregud vad jobbigt, sen tog vi miffade bilder, de kommer upp på bilddagboken efter jag laddat upp de på datorn, under veckan.
När vi kom till Oulu så väntade vi på väskorna och sen träffade vi helena. :)
Gick till donkan och köpte mat, nettan, jag har inte hållt mitt löfte :P lite jobbigt.
Men aah, annars har de gått bra, deras hund är helt gaaaalen :P studsar och hoppar, och lyssnar inte :P Nä skoja den är bra men studsar och hoppar gör den allt.
Har tatt en del bilder, men bilderna kommer som sagt upp när jag laddat batteriet. :P
Nu ska jag försöka göra något annat med dessa små miffon :P
Ha de bra , pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback