#333333

28- 29/10- 07

Igår blev det inte så mycket faktiskt, jag, Emma och emmas kompis Henkku gick ut med hunden. Det var en väldans lång promenad :) skönt och bra.
På kvällen blev de promenad till affären och köpa lite grejer , och på kvällen blev de film :). Den på tv.n fick jag lyssna stort! för de var finsk text och engelskt tal, så hade jag sett den innan så de var ju bra. :)
Vi tjejor gick in i rummet och kolla på White Chicks , de var skoj.
Sen blev de nana time för emma och ida skulle till skolan idag :)
Så nu sitter jag här hemma hos de och gör ingenting just nu, de är lite segt, men vill gå ut med hunden men orka  när de öser ner regn :P. Blött värre då.
Härligt astoria , vinster är bra grejer. De bästa är nästan att ungdomarna vann sitt :D GRATTIS till tredje raka.
Som en riktigt Göteborgare så är man ju så gudomligt glad att IFK tog SM-GULD igår. Vann mot Trelleborg med 2-0 . :)  
Nu ska jag se ifall jag kan hitta på något annat att göra. Ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback