#333333

29/10-07

Idag vakna man rätt tidigt men somnade om ca 5 ggr, innan jag tillslut gick upp.
När jag gick ut fick jag en hoppandes lakku på mig :P han skojbet mig och hoppa som en galning, gav han lite mat, men han var sugen på min mat också, men de fick han inte. Då bet han mig i tån, men icke ger jag mig för de. Jag gick in i duschen och duschade, sen skulle jag bara byta om, så stängde emmas dörr :P Då börja han krafsa och yla typ, och jag glömde ju att han är tvungen att gå ut och gå efter maten, så han hade bajsat och kissat inne :P Man lyckas alltid hitta lite bajs och kiss här och var.
Det blev en kort promenad, lakku blev as skraj för ett par stora maskiner så han sprang typ hem. Det var de. :P
Emma kom hem helt blöt, eftersom de regnade.
Vi åkte bussen till stan , för att hämta pengar och försöka hitta till vetrinären.
Lakku fick sprutan utan problem, jag gissar att han inte ens kände den, för han fick ju gooodis :D "läkaren" tyckte han var jätte fin hund och att de hade uppfostrat han bra, glad, och hoppig :D :P.
Blev en lång promenad, gick hem från vetrinären och innan de så gick vi ju från busshållsplatsen m,m.
Annars har vi inte gjort så mycket, de är rätt segt att liksom vara hemma själv med hunden. Men men, de är smällar man får ta :).
Nedrans jag missar massa program avsnitt, Prison Break . :( Men aja, de får berätta för mig i minsta detalj när jag kommer hem :) 
Nu ska jag sova, för de lär ju väcka mig imorgon, IDAlajnen fyller 13 år imorgon, tänk er, hon börjar bli en riktig fjortis.  Ha de fint och ha ett fortsatt bra lov alla som har de. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback