#333333

30-31/10-07

Igår gjorde vi inte så mycket, när ida kom hem så skulle vi gå till affären för att köpa ägg, pyttipanna och lite annat gott. :) Men så trodde ida att hon hade jätte mycket pengar, men visade sig att inte ha ett öre. Så vi sa att vi inte hade några pengar, men så började smarta johanna leta i sin jacka :D och där hitta hon pengar så de räckte.
Skratta gott åt de när vi gick hem .
Annars idag så ringde Helena och väckte mig halv 12 och fråga ifall jag ville till stan och shoppa lite :) Det är väl aldrig fel, så idag har man fått med sig ett par byxor och 2 bh :)  Sen har man ju köpt lite till sin mami,  de är Tupla, hennes älsklings choklad :).
Längtar faktiskt hem nu, har vart här nääästan en vecka. Men åker hem på fredag alldeles själv.
Först från Oulu - Helsinki sen från Helsinki - Stockholm och från Stockholm till Landvetter :D Får väl hoppas att jag klarar mig själv. 
Hoppas ni har de bra,  pusshej

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha de gör inget:P
Skönt och komma hem?;)

Hur har du de där borta?;) Vart ska du åka igen?
Kraaaaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback