#333333

3/10-07

Idag har dagen gått både långsamt och snabbt.
Har kollat på lite avsnitt på Prison Break, som jag började lite senare. :) Kunde inte somna om efter att jag vaknat och gått på toa vid 8.
Men annars har jag också hunnit till torget efter skolan, och kollat lite, hittade en festlig sko, som jag troligen ska köpa på torget imorgon. Annars går jag nog till stan efter skolan om den är slut på torget, fanns bara en sko av den. I min storlek också, så får hoppas att den finns kvar, så kan man köpa den, gå runt i de hemma och verka lång för ett tag :D
Annars har jag spelat bowling, vid halv 5 kom jag dit, det gick faktiskt rätt bra :D 164 i snitt på två, är allt nöjd. Ska lära mig att spärra bara. Så blir de kanoners, och jag tror på mig själv, så det ska jag allt klara av. :)
Dagens låt - G.E.S - Stanna världen en stund. Man blir så glad när refrängen kommer.
Men iaf ska nig sova strax, kroppen börjar säga ifrån. Ha de fint, kram.

  skorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback