#333333

6/10-07

Alltså denna dagen har vart helt underbar :D
Blev väckt tio i tio och blev tillfrågad ifall jag ville följa med till falkenberg för att se på bowling :) följde med, gjorde 3 mackor och tog med mig vindruvor så jag kunde äta i bilen :)
Färden var rolig, eddy är helt knäpp. :P Vi körde förbi Janne och Helen, eddy han tuta, satte på varningsblinkers för de reagerade inte :P Såå roligt, mamma ringde och fråga ifall de var koncentrerade eller fokuserade. När vi skulle bevisa att de var vi som körde förbi, så satte han på varningsblinkers, körde i mitten av vägen och ja. Det är Eddy :p. Kom fram till ett fik, tog fika, sen åkte vi till falkenberg, de börja spela vid ca 13.00 och blev färdiga vid halv 4 eller.
Åkte hem sen , tog en macka, och åkte bussen till sikgatan för att träffa rebecca. På bussen träffade jag Louisa, som också skulle till Julia. :D vi tre kom först, sen kom Oscar, Anna och sist men inte minst Johan. Vi snacka lite skit, sen började vi göra pizza :D gudomligt goda faktiskt. Bilder finns på Bilddagboken.
Sen var Louisa tvungen att gå, de var en sak som hade hänt. Vi andra plocka undan efter oss , börja senare sjunga kareoke ;P min hals klara bara 1 låt, annars hade vi väldigt trevligt. Dessa människor kan jag verkligen slappna av med, de är så sköna till tusen. Fick skjuts av Werner, (julias pappa) och tack för de, för vi skulle troligen missat bussen. :P
Kom hem vid tolv och nedrans vad seg jag är nu.
Tack ännu en gång, ni är helt underbara och föresten IFK vann med 2-0 :D:D RESPEKT :D
Ha de fint, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback