#333333

8/10-07

Idag blev det väldigt stressigt på morgonen.
Stängde av alarmet halv 7 när den hade ringt 3 ggr, sen så vaknar jag 06:58 igen när jag får ett sms av sandra :P
Ser klockan och tänker shiiit, sprang upp, tog på mig kläder, blev då stora mysbyxor, linne och tröja. Tog en fralla, gick på toa och stack 4 över 7, bussen går ca 6/7 över 7. Jag sprang som en idiot och byxorna var  nere vid knävecket kändes de som, men otroligt nog hann jag med bussen, torr i munnen och hungrig som ett djur. :P Amie var också lite försenad men vi båda hann med 90 bussen, sköööönt.
Det var en alldeles för tok stressad morgon, så hela dagen var nästan förstörd. Sov på lunch rasten, hade iofs väldigt ont i magen. Så ja, hela dagen har verkligen vart en slapp dag.
När jag kom hem, satte jag på tv:n och kollade slutet på sjunde himlen och sen hela One Three Hill :D. Fixa mat, sen blev jag gör trött och somna. Vid 6 eller nåt kändes de som att jag hade sovit en hel natt, så var nära på att gå ut för att ta bussen till skolan. Men sen kom jag på att jag redan varit där idag.
Helt sjukt, mitt huvud har verkligen inte vart med i svängarna, men har iaf fått tillbaka min arbetsmiljöbok som Gunilla har rättat.
Nu ska jag se lite på tv och sen sova ruset av mig, ha de fint. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback