#333333

gårdagen 13/10-07

Igår så blev det ännu en tidig morgon, kl 7 gick jag upp och blev hämtad vid halv 8 av Elén.
Vi tog oss till Mariestad med ett stopp för att fika och köpa lite gott under färden :)
Vi bytte om, och började spela 20 min försent. Började krassligt, men förbättrade oss väldigt mycket i de två sista serierna, vi fick inte poängen på vår sida utan förlorade den matchen med 12-8. Men det var väldigt jämnt, jag och Renee förlorade vårat bord med endast 6 pinnar, tråkigt men sant. Vi spelade ruggit bra bowling.
Det bar i väg till Tibro lite halvt stressat men vi hittade och kom dit en halv serie innan de andra var färdiga :), fick i oss lite korv med bröd. Började spela och jag vet inte riktigt vad som hände med mig, men jag fick inte käglorna på min sida, antingen var de hål, träff mitt på 1ans kägla, eller så svängde spärrbollen iväg från t.ex 10an när jag skulle ta den. Så ni som ser mina resultat på swebowl, alltså visst de var dåliga, men de var inte dåligt spel egentligen utan att jag hade inte turen på min sida. :P Sen vann vi matchen med 12-8 och nedrans vad jämnt de var. :P Men vi höll oss i kragen och tog de poäng vi var tvugna att ta. :D.
Efter matchen begav nästan alla sig till en kina restaurang och åt. Det var nedrigt gott med 4 rätters som jag och helen delade på. Det var biffsås, kycklingcurry sås, sen 2 olika friterade grejer :P och sås.
Blev en dag jag iaf inte kommer att glömma, roligt hade vi :).
Idag vakna jag kl halv 1 :D , skönt som tusan och kollade på ungdomarna via datorn, såg inte hela men hörde att de vann, så grattis till vinsten :).
Nu ska jag nog hjälpa mamma lite, eller kanske hoppa in i duschen eller nåt. Ha de bra. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback