#333333

igår o idag .

Igår var de en vanlig dag i skolan, Loppis på f.m och sista lektionen blev det engelska. Sedan senare på dagen blev det träning, men usch så dåligt de gick, ingen idé att träna då. Ska nog ner imorgon när jag slutar så tidigt. :)
Idag torsdag fick jag ledigt från skolan för att gå på begravning. Eivor Eriksson gick bort den 28/9-07 och skulle idag begravas, 11/10-07. Det var väldigt sorgligt som det brukar vara, men de kan man ju inte undgå.
Fick lite bilder, som ni kan se på
http://pyyret89.bilddagboken.se tror jag länken är.

Annars åkte vi till Ullared och kollade runt lite, jag köpte ingenting men de andra fick med sig lite grejer därifrån. Blev hemgång och det bara öste ner regn, men det var väl inget ovanligt. :P
Imorgon blir allt en väldigt soft dag, ska till sjöfartsmuseét kl 09.00 - 11.00 :D Softa tider vettni.
Snart blir de mat, halv 10, yeeeii är faktiskt hungrig trots mat på gustafs , men de var ett tag sen. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback