#333333

- 3/9 - 07

Idag så har man bara vart i skolan, haft datorkunsap , klassråd och turism.
Sen efter skolan stack jag till torget, skulle försöka hitta några grejer till niklas, men nej nej. Inte hitta jag något, han fyller ju faktiskt 20 år imorgon. Helt sjukt jobbigt att hitta.
Men iaf åkte hem, tog min s. ka frukost. :P eller nääh jag åt ju faktiskt 3 mackor i skolan också.
Men ja åkte senare till torget, köpte ett litet paraply, sånt man kan ha i v äskan istället för sånt klumpigt.! Hihi
Sen börja vi spela bowling, gud vad jag och carro kämpade . Båda låg på 130 serierna de 2 första, sen jävlar flytta vi in 3 ribbor och hitta spelet.
Men vi förlorade den :P men sånt är livet.
Imorgon ska vi till Vrångö och ja göra nåt, sen ska jag åka till stan och träffa min farfar o farsan med mera xD :p SKoj skoj, men nu ska jag sova, ha de fint. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback