#333333

- 9/9 - 07

Imorse var de ingen snabbstart, bara älskar att snooza på morgonen. Farligt men härligt , härligt.
Gick in i duschen och huua mig vad kallt det var, skulle stryka min skjorta, men de var problematiskt. La ner den i pösen och stack till stan för att träffa sandra. Vi gick till ullevi och bytte om, börja jobba och fy f*n vad jobbigt de var, hade 2 liner själv, sen fick man allt lite tillsägelser om att lägga benen på ryggen och rappa på, men de är inte lätta grejer att bära, speciellt inte i trappan!
Jag fastna typ i hissen också, men jag var för nära sensorn, så den stanna jätte ofta, tog 5 min för mig att komma upp till köket när de ska gå på röda sekunder!  
Såg sanna kallur :D de hade sånt tal, och hon är ju så söt :P Grymme bra på att springa är hon också.
Sen hon, Erika johansson, hon som dansa i lets dance med david eller vad han hette. :) Trevligt värre.
Jag slutade 15:15 så de blev 4 timmar och en kvart, men de är ju pengar de med. Många bäckar små.
Blev att åka hem, och de var några skit ungar som körde sten, sax, påse hela vägen från ullevi till frölunda torg!!! fatta vad segt, och jag som hade lite ont i huvudet satt och hörde på några ungar som gjorde den leken :P
Nu när jag har vart hemma, värmde jag lite mat. Sen har jag kollat på tv, och nu är jag helt slut, så ska ta och sova faktiskt. :) Ha de gött, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback