#333333

- dag 6/9 - 07

Jaha idag var man lagom seg på morgonen, kom iaf med bussen som gick 08:37 från mig och 99an som kom kvart i på torget. Det var värsta segt, från början var de 4 elever som var uppe i styrkerummet, sen kom 3 elever till vid kanske kvart i 10. Haha Alltså 7 elever , det är sinnes dåligt.
Innan de andra kom så spelade vi 21:an och såklart vann jag, ägde richard och assistenten sandra :) Blev basket , sen slutade vi vid 11 eller nåt.
Åkte hem, kolla tv och lagade lite snabbmakaroner och varmkorv, niklas blev sur på mig för att jag inte fråga han, men jag kan inte vara hans "mamma" hela livet, han är trots allt tjugo år nu :P Kan fråga själv ifall man kan göra mat till han också, annars får han skylla sig själv.
Åkte till hallen spelade match kl 18.00 mot killarna, de vann men vi kämpade väl. Jag själv är rätt nöjd med mitt spel, lite o nödigt att slänga i rännan i vissa lägen, men så är de. :D Blir mer spel på lördag.
 Det blev korv m bröd blev väldigt gott, annars imorgon blir de lite Släktkalas, och så :) skooj.

Ha de fint. kramhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback