#333333

13/9 - 07

Idag har de vart idrott hela dagen för mig, sen kl 9.00 - 14.30. Fast två olika pass då. Första passet körde vi innebandy, och doppboll. Sen på individuella valet var det jag och killarna :P maffia gruppen, inte jag men killarna. Blev fotboll och killarna är helt galna! Fast så kul de var och ta bollen från en kille, han blev helt paff och så gjorde jag målet på de :) Men de var väl det ända som hände, men skoj var de iaf.
De var såhär, killen sprang och försökte dribbla av mig, men ICKE! Jag satte benet mellan hans och sparka iväg bollen, sprang runt han och gjorde ett helt eget mål! Gudrans vad skönt de var :P hahaha.
Han killen sa: "hur fan lyckas hon"! :D Men bäst är tjejen!.

Åkte till torget och var med rebecca, hon satt på de vanliga stället donkan och jag var för engångs skulle nyttig, tog en stor mugg med kallt vatten!. Isande gott.
Hon köpte sig en plånbok och gick till expert och kolla lite nya mobiler och digitalkameror. Alltid nån man vill ha!
På kvällen så åkte jag och mamma till frölundas parkeringsplats, idag var de jobbigt. Kändes som att jag körde på allt som fanns. Sånna kanter, och var jätte nära på att köra på en stillastående taxibil, haha. Hjälp alltså, men fick till lite bra grejer ibland. Då utlåtandena lät " grymmt, nu vet du att du kan göra de :P"
Men de blir lite mer körning , de lovar jag. Rebecca hoppas de går bra för dig , hon var också ute och körde vettni :).

Men nu luktar de nedrans gott, popcorn in the house :D:D Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback