#333333

14,15 och 16/9 - 07

I fredags åkte jag till nettan och co, men fick vänta ca 30 min för de var och handla.
Det blev lite skoj, blev att åka till affären för de hade glömt köpa disktabletter.
Sen gick vi ut och spelade lite golf med luftbollar, barnen var allt duktiga :) Va inte rädda, luftbollarna flyger bara 10 meter, och är till för att lära sig träffa bollen. Kvällen blev rätt sen, vid 01.00 låg vi i sängen och skulle upp vid 8.
På lördagen hämta Pia oss, och vi åkte till Kungsbacka för att spela, men det är inte lätt att hitta till K-backa. Haha Gud vad vi skratta, "ta av sista avfarten" men vi visste ju inte vilken det var, men vi chansa rätt iaf. :D
Vi vann den matchen med 11-8 och fan va gött de var att spela så relativt bra efter 107 serien. Jag och Sandra vann vårt bord med 1 pinne och det var en viktig poäng :).
Vi tog oss till Varberg, blev lite stressigt men vi vinner ju :D Grymmebra är vi brudar. 11-9 och jag och alla andra spelade som gudar när vi behövde det :)
Sista serien så började jag med rännslag, men vad gör jag inte då? jo jag spärrar upp och sätter 4 raka fina strike :D Den känslan är helt sjuk. Jag var skakig hela jag, och var gränsen till svimning kändes de som. Helt underbart, och tack för skjutsen m,m. :) Helt underbara är ni.
Idag så spela jag i b-laget. Många ungdomar och 2 vuxna i vårat lag. Det var jätte jobbigt i början men jag jobbade mig uppåt och de två sista var faktiskt rätt bra. 171 och 180.
Jag fick ihop 609, 688 och 632 så på tolv serier hade jag 160 i snitt. Så är nöjd i helheten.
AJa annars gör jag inget, tar de lugtn och så.
Men ska dra, ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback