#333333

17/9 - 07

Idag har man blitt färdig med Information och Layout boken, Wiiipiiiee! Grymme bra.
Blev en kortis dag för mig, kjell hämta upp mig vid halv 1 för vi skulle åka till halmstad/ullared.
Vi hämta upp sandra , nettan och sofia sen bar det sig av mot halmstad.
När vi väl kom dit så sov lille eivor, och det gick inte att väcka henne. Men vi fixade iaf ett nytt kort och möblerade om alla tavlor hon fått. :) Sen bar det sig iväg till Gustafs för att äta, det gamla hederliga halv special tog jag, mums filibabba :D
Vi åkte till Ullared och kom precis då de börja regna, gick in i skoaffären först. Men där hitta ingen nåt så vi gick vidare till den stora gegås. Var där ett par timmar, alltid lika segt tycker jag. Men hitta lite smått och gott, bra ställe att storhandla när man ska flytta hemifrån :D:D skålar, glas, muggar allt finns där.
Hitta också ett par nya hörlurar gjorda av KOSS så de är allt bra. Förhoppningsvis så håller de ett tag :) kosta bara 40 spänn :P.
Men kom hem vid kanske 20 över 9 och blev en dusch :) Skönt värre.
Nu ska jag strax sova, så ha de bra. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback