#333333

18/9 - 07

Idag har man gått i skolan som vanligt, hade Stina på morgonen. Blev svenska och sedan tema arbetet om Vatten. Allt består av vatten känns det som. Och föresten till er som häller fil, yoggi, TOPS m,m släng dem i vanliga påsen och gå ut med det direkt. Vårt vatten mår inte bra av det. :P Jag menar de faktiskt, såg en film och den var nedrans äcklig.
På eftermiddagen efter lunch hade vi gunilla, vi rätta nåt vi gjorde förra veckan om Administration A, och sen så blev det mer snack tror jag. Men det var rätt skönt ändå. :) Jag fick byta till en ny pärm, för fick inte in så mycket mer papper. Jag sa det va att jag ar färdig med Information och Layout och kommer få en ny bok till :P Jätte roligt faktiskt :D:D:D:D:D:D:D:D:D :P Happie me.
Aja träffade sandra i stan och vi åkte till Ytterby för att gymma. Var inte så jobbigt, var lättare maskiner m,m. :D 9 st maskiner och ska nog höjja på de flesta. Man får ju inte gå för snabbt fram heller när man bara tränat 1 gång sen i juni/juli typ .
Kom hem vid 8 , gjorde makaronis med varmkorv. Gott.
Nu sitter jag här och nästan sover så ska lägga mig. Ha de bra  ,, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback