#333333

19-20/7 - 07

Igår blev det skola, massa regn och bowling :) dagen i skolan var helt okej, sen när skolan slutade , jo visst regna det. Blev dyblöt från stan till gamlestaden :P Börja spela bowling vid kanske halv 5 eller nåt, blev spärrträning med andreas, och början gick riktigt bra. Men ja är säker ibland iaf :D och är nöjd att jag ens kan spärra. Det blir bättre och bättre för varje gång. Gjorde en serie, hade en slarvmiss och en strike, RESTEN spärra jag upp och serien blev på 173 :D:D Fan ligger där nu, är grymt nöjd då. :)
Idag blev det väl skolan, sen var jag tvungen att göra lite små grejer som gjorde att jag och sandra inte skulle hinna åka och träna gym. Men det blir väl kanske av i helgen, men får se.
Imorgon blir de en kortis dag i skolan och sen bara kanske bowling, måste hem innan 4 eller nåt. För ska åka till nettan med sandra o vara kusinvakt :P bara se till att de inte gör nåt dumt :D:P
Men nu ska jag strax sova, ha de fint . Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback