#333333

22/9-07

Jaha idag kom jag faktiskt upp riktigt tidigt, eller vid 8 kanske de va.
Vi åkte till hallen vid 10 och då spelade Öis - gothia, öis vann rätt stort.
Vi tjejer hoppade på banan och började spela, de kändes konstigt, började spela med 151 ingen strike i första. Men de kom i andra serien, vilket då kändes mycket bättre, 187. Blev sedan värsta deppen på 139 och 133, och fy fan rent ut sagt. Det var riktigt jobbigt och spela, och vissa säger att de var bra spel. Bra spel? de är ju hur sjukt dåligt som helst, iaf med de två sista. Gillar verkligen inte när någon säger att de är bra spel när man har hälften av serien MISS. Issch, mådde ingen bra efter matchen, bröt nästan ut med tårar. Men det heter väl, bryt ihop och kom igen :D och vad de ska bli träning nästa vecka. At least 3 ggr, för spärra ska jag kunna göra tills nästa match som är om 2 veckor.
Men imorgon ska jag också spela, fick spela istället för Mike, tror jag börjar som reserv. :) Men men, jag och morsan gjorde tacos så snabbt vi kom hem, köpte oss chips och cola också, och de kränger jag nu. Gott värre!
Föresten så var de nära att sätta eld på våran bokhylla typ. Vi hade ett varmljus under en träskiva, och jo de blev brännmärke. :P Haha
Men aja nu ska jag lägga in lite bilder på datorn, ha de grymme bra , /en besviken johanna :/ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback