#333333

23/9-07

Idag blev det tidig morgon, fick i mig rester av tacos från igår. Det var gott, vi åkte till eriksbergs bowlinghall kvart över 9 och börja spela bowling vid 10.00. Vi förlora med 12-8 och resultatet blev väl sådär, är så besviken att jag alltid ska missa så sjukt mycket när man väl spelar bra. Liksom bara slarva, nä nu ska de bli bowlingträning, jag ska kunna spärra, jag ska kunna spärra, de är bara så.  624 blev siffrorna för mig, 173, 145, 161 och 148 eller nåt. :P
Efter matchen åkte vi till Kaima för att installera boxen så de kan se på tv. För imorgon växlar de över till digitalt för dem som bara har parabol, men för de som har kabeltv funkar de fortfarande som vanligt. Tycker det är så sjukt dåligt, nu vill man ju inte flytta till en villa eller nåt, för man får ju bara 1,2 och 4an. :/ Det kan man inte leva med. :P
Men iaf efter det åkte jag och morsan till mammas jobb, fixade löner och jag sorterade in papper i alfabetiskordning. Lämnade våra klot i hallen, annars blev det inte så mycket mer på dagen.
Hjälpte till att laga mat, eller skar salladen och maten blev gudomligt god!! :D:D
Aja klockan börjar dra sig till sovdags, men först ska jag duscha :P, ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback