#333333

26/9-07

Idag vart det skola, och jag kom med kvart i 8 bussen för den halv bussen var helt full så man kom typ inte in. KOm lite sent, men det gjorde inget för vissa kollade slutet på filmen bombay dreams. Prata mest, för vi hade fått en ny elev till klassen, han vill egentligen gå fordon men det är så fullt så han står på väntelistan.
Men efter första rasten så kom eleverna från Tessin upp för vi skulle starta arbetet Loppmarknad, vi ska försöka samla in lite grejer och sen sälja på komerssen. :) Får väl se ifall vi lyckas, och föresten. Gillar verklign inte att arbeta med massa folk, får typ magknip. Jätte jobbigt, men jobbar verkligen på att förbättra det.
Gud vad mycket engelska vi fick, seriöst. Allt ska vara klart tills på onsdag, men de löser vi väl. Sen efter skolan stack jag till gamlestan, och de var inte så värst mycket folk och träna. Menmen, så är de.
Det gick rätt bra, förutom i slutet men så är det ju nästan alltid, var iaf nöjd.
 Fick i mig min mat, och nu sitter jag här, skriver blogg och kollar lite mail.
Ska strax sova, så jag orkar klättra imorgon ;D I´m gonna be a monkey on a wall ;) Öööhm min engelska är inte så bra men hoppas ni förstår. Nu ska jag strax sova, det är jätte skönt att sova så här tidigt :) Ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback