#333333

27/9-07

Idag fick jag äntligen lite sovmorgon :) till 8 bara för att de borra på morgonen. Usch, det är den värsta morgon klockan man kan få. Gick upp vid halv 9 ungefär, sen så åkte jag med bussen vid ca halv 10 för att komma till stan kvart över 10. :) Alla var där förutom Amie som troligen skolka.
Vi tog 2an till Scandinavium och gick den bit vi skulle gå :P Fick vänta på att någon skulle öppna dörren, och vi kom tillslut in. Vi bytte om, och fick på oss världens obekvämaste skor. De skulle sitta tajt, och tårna var ihoptryckta och man kunde verkligen inte göra nåt med tårna. Fick på oss selen sen började ala på den lättaste väggen, och det tyckte hon var jobbigt. Jag gick på den, och den var jätte lätt, och hon vi hade visade oss sedan till en lite svårare vägg. (den som är på bild). Den var lite besvärligare, men jag klara ända upp. Stolt över mig själv, sedan testa vi en lite svårare, och klara bara hälften, ramla tre ggr, och sen gav jag upp. :P  Men roligt var de, det måste göras om, lätt alltså.
Åkte hem senare och laga mat, den blev sådär, men ändå ätbar.
Annars har jag inte gjort så mycket, mest softat. Nu ska jag diska lite iaf, så inte mor får värsta flipp. :)
Andra väggen jag klara av :D Var längst upp där vid kanten :D roligt värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback