#333333

28/9-07

Tjo fräs , jaha då ligger mamma till sängs, hon mår verkligen inte bra. Men det är ju hennes kropp sätt att säga ifrån på, och hon blir gööra dålig. Har stängt av hennes mobil, för sprang fram och tillbaka hela tiden för att svara när det ringer. Men men, annars har min dag vart helt okej, vart i skolan och har gjort lite i svenska boken, sen efter den första rasten blev OÄtolvan och fika med en filmsnutt med Mr.Bean, och fy skjutton vad vi skratta. Helt bäst är han xD.
Sedan sluta vi, jag åkte till farsan och köpte 2 biobiljetter till harry potter. Jag och pappa ska se den på söndag. :) Visst jag har sett den innan, men filmer brukar alltid vara bättre andra gången och pappa ville verkligen se den.
Imorgon ska jag spela bowling, och mina klot är i gamlestan. Men där ska vi inte spela, men får lösa de.
Annars inget som har hänt, veckan har gått snabbt som vanligt och är snart färdig med Mango svenska boken :) yeeii. Bara engelska jag har mycket kvar av. :P
Men aja ha de bra, kramhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback