#333333

dag 29/9 och idag 30/9-07

Ja igår blev allt en rolig och väldigt bra dag.
Först spela jag, Helen, Eddy och Lennart bowling i lundby, det gick väl hyffsat, jag är nöjd bara jag kommer över 155 i snitt :P För där ligger jag nu ungefär i snitt, så sämre än det skulle inte funkat. Fick 1195 med hcp, så är ju nöjd bara att man slarva bort 2 hela serier med att göra ca 140, och 130, helt idiotiskt. Annars låg jag runt 150-180 :). Efter tävlingen åkte vi hem och laga lite mat, kyckling currysås med pasta, och mamma fick i sig nåt för första gången på 1 ½ dag.
Jag och Eddy åkte senare vidare till gamlestan för att lämna klot, och sedan åkte vi till Nettan som fyllde år. Det var massa folk, Nettan, Henke, Sofia, Sanna, Linus, Mats, Pernilla, Anton, Micke (malten), Jenny, Carina, Henrik, Jesper, Jag och Eddy. 15 personer och det var gör skoj, fick god mat, spela Nintendo WII. Sedan blev det poker mellan de vuxna och jag satte mig vid deras dator och kolla mail m,m.
Vid 2.00 satte vi oss i bilen och tacka för oss :) det var verkligen roligt, får vi göra om.
Idag ska jag och far kolla på harry potter - fenixorden på biopalatset. Hoppas vi inte får några långa framför oss , fast jag tror det inte ska vara så sjukt mycket folk på den. Så man kan väl flytta sig. :)
MEn ska kolla lite andra grejer, ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback