#333333

dag 5/9 - 07

Dagen börja med att jag försov mig, hade glömt att ställa klockan igårkväll så vakna runt halv 8 och bussen gick halv 8 på torget, lite kaotiskt. Kom till skolan vid kvart i 9 ungefär , var tvungen att köpa en drick yoggi för var så hungrig. Det blev ett nytt ämne idag, Administrativ A heter kursen, och den verkar faktiskt rätt skoj :)
Jag åkte till stan efter skolan och träffade på sandra , jag hade hittat två t-shirt till niklas och kunde inte bestämma mig, så jag fick lite hjälp :) Men även om vi inte hade träffats på skulle jag tatt den som jag köpte. xD Men tack ändå.
Det blev bowling, och de gick faktiskt rätt bra, fick in lite träffar och senare börja jag träna spärr spel, för nu jävlar ska jag kunna både 10an och 7an klockrent!, det ska gå.
Efter bowlingen åkte jag och mor till affären för att handla lite, det blev dyrt men så är de ibland :), fick pizza idag, som eddy fyller 46 eller va sjutton han fyller :P .
Igår fyllde brorsan 20 år, systemet nästa :P Nä skojja men nåt blir de nog, han är ingen festprisse, så vitt jag vet.
Gud vad magen kurrar , den kanske säger till att jag inte ska äta så o nyttigt :P De vore en bra mage, haha. Nu känner jag att min fantasi börjar flyta ut, kanske banka in lite vett i huvudet och nana på kudden snart :)
Föresten veckan blir nog rolig, eller resten som är kvar såklart. Imorgon blir de match mot våra egna killar - riktigt rolig match tror jag, lite psykningar och sånt kommer man säkert slå ut sig :D. Hejja på tjejerna :P
Fredag blir de lite släktkalas på mammas sida , skoj skoj. Lördag - söndag blir de jobb om inget annat händer. Alltså ska jobba på Ullevi - finnkampen, troligtvis vara buffé vakt. Hoppas de blir kallmat :P lite lättare att plocka fram faktiskt. Men snart får Jenny flipp, hon vill att de ska vara långt, så försöker skriva så mycket jag orkar, men nu svider mina fingrar :P nä men ska göra annat, ha de fint. pusshej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback