#333333

dagen - 4/9 - 07

Idag har vi haft tur med vädret , de sa att de skulle regna, men nejnej. Det blev iaf uppehåll med hårda vindar, iaf på vrångö. Kom en hel halvtimme förtidigt till saltholmen imorse, det var jätte segt och sitta där :P
Vi åkte till vrångö , spela kubb, brännboll och i slutet av dagen så spelade vissa minigolf, Jag sög :P haha.
Jag åkte senare till stan för att träffa farfar, pappa och niklas, de satt på nån krog och drack Öl :P vi gick till Hall å bar och sen kom elise och kentan :) vi fick mat och gudrans vad mätt jag blev, helt förstoppad. Satte nog i mig en hel del förmycket. Mår ingen bra nu heller :(
Har haft en sjukt rolig dag, förutom att jag har frusit jätte mycket hela dagen, men ändå satt i mig 3 glas med cola. :P, nedrans vad kalla vindar de kommer nu.
Men nu ska jag göra annat, tjo frääs. xD :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback