#333333

Helgen 31/8 - 2/9-07

I helgen har några brudar från klubben vart i Kyrkesund/tjörn. Tog mig till brunnsbo och mötte upp sandra, andreas och sandra, vi skulle bli upphämtade av Helen. Andreas tog bussen till stan då, som de bara var en tjejkväll-helg. Jag, sandra, sandra, carro och helen kom dit först, kp och nettan kom lite efter.
Vi fixade lite tacos och senare på kvällen blev de skratt och prat, spela TP gjorde vi en stund också.
Kvällen blev mycket sent, halv 5 var då klockan när man la huvudet på kudden. Vaknade kl 8 och gick på toa, sen somna jag typ inte om, utan bara låg för att de var skönt.
Senare på dagen kom, Lena, Petra och Pia. Blev en liten gångtur ner till hamnen , fick lite fina kort :D Drog oss tillbaka för blåsten kom rejält. Vi tog bort skynket från poolen, eller KP gjorde de.
Jag, carro, petra och lena tog ett bad, vi gjorde lite tävlingar om minst skvätt och störst skvätt. Så roligt var de .
Efter poolen fick vi lite god mat, och den var verkligen jätte god, man åt tills man nästan sprack och sen fick man lite god vanlij glass med hjortron sylt.
Halva gänget åkte hem, så det var bara jag, nettan, pia och kp kvar. Måste säga att det var faktiskt riktigt skönt, blev inte så stojjigt, men vi fick oss allt lite goa skratt under kvällen.
Pia ville basta, som jag hade badat innan så var ju mina kläder blöta, då bada vi näck :P sen blev de skön bastu också. Roligt hade vi allt.
Dagen blev till halv 1 innan alla hamna på sovkudden och somna så gott.
Idag blev de lite softa tider, kolla på friidrott och kom på en grej. Att alla i klubben typ skulle vara med på friidrott som vi fixar själva :P Och då demostrerade pia, nettan lite i olika grenar, och gud vad roligt de var. Skratta seriöst jätte mycket. :D Hur kul som helst, och de var dessutom inte så smidiga :D De glömmer jag aldrig :P
Men om ni vill se helgen i bilder så varsegod att gå in på
http://pyyret89.bilddagboken.se och njut av bilderna.
Pusshej   :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback