#333333

Några frågor, svara på dem om ni vill :P

1.Tre namn jag lyssnar till:

Musik? Bryan adams, kelly clarksson å dig :p


2.Någonting jag tycker om med mig själv:

Oj, sånt gillar jag inte :P .
Kanske att jag är snäll, bra på saker och ting :P hihi och hmm, vet inte. Säkert massa men svårt att komma på grejer ju.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

huuum!?!? svårt svårt. Men Att jag kan få sånt sjukt humör så snabbt. Både bra och dåligt :P

4. Detta är jag rädd för:

Spindlar :P haha


5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Vill ha röligt, taxi till skolan, och bättre lektioner :p eller alltå lektionerna är väl bra, men om man är färdig med nåt, så ska man liksom få andra saker att göra.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Ta bort en spindel, klappa orm och leva utan mobilen :P


7. Detta tycker jag om att göra:

Vara hemma, spela bowling, vara på Gunillas lektioner, vara med dig. Gymma kanske, oavsett ifall de är sjukt långt :P


8. Detta vill jag göra just nu:

jadu, vill köra bil. :P

9. Bästa känslan:

Att spela bra bowling :P och att göra något bra/fint för någon.

10. Värsta känslan:

Att ha tråkigt ..


11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Humor, snäll, och betalar kläder. Nä de sista får jag faktiskt göra själv, det tycker jag inte killen ska göra :P.


12. Är jag kär just nu?

Njaa ve tinte


13. Jag vill gifta mig.

Absolut , i framtiden.


14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Slå en 300 serie i bowling (mesta man kan få)
Åka på långsemester med en kompis :D
Sen kanske resa med min mor :D fast det slår väl in snart.


15. Min käraste ägodel:

Min käraste ägodel? Oj, det är nog min mor, hon betyder mycket. :P Hon är en kär ägodel :D:P


16. Något jag vill ha i present:

Pengar, pengar, pengar och presentkort.


17. Detta har jag på mig just nu:

Svarta mysbyxor, och en brun t-shirt med nåt vitt tryck. :P


18. Favoritkläder:

Mysbyxor faktiskt, och någon fin topp. Annars jeans när de är tvättade :D:P


19. Favoritdjur:

Katter är söta men jag nyser av dem. *haha*


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

hiphop, pop, techno och lugna balader, gamla goa låtar.


21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:

Maia Hirasawa - And i found this boy
Stevie Wonder - I just call to say i love you
DJ Mangoo - Eurodancer

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:

Bästa: Datorkunskap :D
Tråkigaste: Engelska :P


23. Stjärntecken:

Vädur

24. En bok jag gillar:

Är Harry Potter tok :P Ingen sån som laddar ner hundra bilder och så. Men han är bra skådespelare. Och ja.



25. En film jag gillar:

Vilka frågor de kommer då. Harry Potter :P Allihopa faktiskt. :P

26. TV-program jag gillar:

Sånna fjolliga program som sjunde himlen som bror tycker är patetisk :P ibland "våra bästa år" ännu mer patetisk :P haha Men ja. Ni förstår nog.



27. Favoritdoft:

De måste vara nygjord kladdkaka :D:D eller doften av pannkakor. *yummiie*

28. Detta äter jag gärna:
Ja du, äter gärna god mat :P


29. Dricker helst:

Vatten, cola . Konstigt nog så dricker jag inte så mycket mjölk längre.

30. Favoritgodis:

Nappar :D både cola och frukt nappar.



31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Italien (igen) sen london, paris, spanien, grekland. :P


32. Färg på mina ögon:

Blååa

33. Min längd:

155 :P kortis fan , men känner några som är kortare :D:P göölligt.

34. Jag tror på:

Dig!


35. Jag spelar:

Bowling, :P

36. Person jag beundrar:

Jag beundrar min mamma för hon är så goo. :)


37. Så här bor jag:

I en lägenhet i frölunda med mor och bror. :P

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

Alla jag har :P haha


39. Det här tänder mig:

:D

40. Det här gör mig avtänd:

vet faktiskt inte.


41. Favoritfärg:

Svart, då ser man lite smalare ut :P sen kanske brun, grå och guul.


42. Favoritcitat:

Lev livet!


43. En hemlighet jag vet?

Hemlisar ska man väl inte säga?


44. Bästa present jag fått:

Pengar :P


45. Senast köpta skiva:

Haha det var typ 10 år sen eller nåt.


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Jag är väldigt nöjd med hela mig! ibland :D


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
är rätt nöjd, men det finns väl alltid nåt? :P


48. Udda förmåga/egenskap:

??? :P:P


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Ett djur? En leopard , inte vet jag varför m men. :P

50. Tre personer jag vill ska göra detta test:
Några st :P Men vem orkar att svara på 50 frågor.
Nora har ju redan gjort det , men Ala kanske? sen nettan (min morbrors sambo) :P och ja :P de som vill får svara. Men skicka till mail eller nåt då. Pusshej

TACK FÖR MIG. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback